Monday, April 12, 2010

Day 61 1/2

A dark room with Sonata

Standing here i didn't care
Regardless if you stay or leave
My fingers twitch with anxiety
Got no Job have no Life
Time on my hands is all i have left
Phone rings it's time to go
3 minutes till 5, 57 after 4
The pressure is building
The Veins they surge
Forbidden lies run through my head
All along i knew i was dead
Existing in a world that i never was apart of
Now is the time to resort to something that was.©

-Matthew S.

1 comment:

INSPIRE said...

正直に言って、すべて私がこの記事に書いた私にクラスランダムには本当に私について何かを反映していないだった。私はあなたが私にはそれが何をしてので、それをすると思うのです愚かな呼び出しを尊重しないでください。ブログをチェックアウトのおかげ:)